Reklamácia

Ponúkame nadštandardný prístup k akýmkoľvek reklamáciám!

Ak sa vyskytne problém, ktorý sa nedá vyriešiť zaslaním nového dielu a stroj je potrebné doručiť výrobcovi na opravu, zaplatíme dopravu - žiadny iný obchod tento nadštandard neponúka.

Nechceme, aby zákazník, ktorý nám dôveruje nákupom tovaru v našom e-shope, mal v prípade reklamácie akékoľvek výdavky.

Zákazníci, ktorým bola poskytnutá vyššia ako štandardná zľava, napr. za množstvo alebo garanciu najnižšej ceny atď., nemajú na túto službu nárok / zákazníci so štandardnou zľavou 1 % za predplatbu majú na túto službu samozrejme nárok /

Toto sa nevzťahuje na zásielky odosielané na Slovensko.

Seriózny prístup - vážime si svojich zákazníkov

Obávate sa pohľadávok na diaľku? S nami nemusíte. Sme autorizovanými predajcami jednotlivých značiek a sme oprávnení vybavovať ich reklamácie. Ak sa vyskytne sťažnosť, snažíme sa ju vyriešiť tak, aby ste vy, naši zákazníci, mali čo najmenej starostí. Všetky nároky vybavujeme rýchlo a vo veľmi krátkom čase. Vo väčšine prípadov sa snažíme vyriešiť reklamácie zaslaním nového dielu bez toho, aby ste nám museli posielať chybný diel.

Na tento účel stačí priložiť fotografiu poškodenia alebo závady a napísať túto reklamáciu formou e-mailu. Samozrejme, nie je to možné v 100 % prípadov, pretože niektorí výrobcovia chcú tovar vidieť, ale vo väčšine prípadov stačí fotografia a písomná reklamácia e-mailom. Považujeme to za službu, aby ste boli s našimi službami plne spokojní.

Ste u nás registrovaný? Ak áno, môžete vyplniť reklamačný formulár prostredníctvom zákazníckej administrácie, kde sa predvyplnia polia z vašej objednávky.

Reklamačný formulár


Nechcem používať službu SERVIS PLUS

Pokiaľ Vami reklamovaný tovar má službu Servis Plus, vyplňte nasledujúce kolónky:
Adresa vyzdvihnutia
Polia označené * sú povinné